Tuesday 18 June 2013

那只我看走眼的小猫~


看过我上一张帖子的人应该懂我标题的意思吧。。哈哈。。没错,这就是我在“李小龙踢猫”壁画看走眼的小猫。如果没有仔细注意的话,还真的很难会发现这只小猫。
这只小猫就在李小龙的下方角落,躲在砖块和叶子的后面,默默地看着李小龙飞踢它的同类。和我一样也看走眼的朋友们,记得一定要再回去探望这只小猫哦~

Well, this is the little kitten that I have overlook in 'The real Bruce Lee would never do this.' mural . The little kitten is hidden at the corner beneath Bruce Lee and is hidden behind some bricks and leaves. It really requires one to observe carefully to notice this kitten. If you have miss it, let's go back and pay this little kitten a visit again.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

就是我啦 · It‘s Me

Tour Directions Penang