Monday 24 June 2013

一位帅哥新郎 + 一位美女新娘


星期六那天,我走出了乔治市,去到了爪威,为一对新郎新娘拍摄他们的婚礼。新郎英俊潇洒,新娘美丽漂亮,他们两个天生就是一对。每次拍摄婚礼的时候,都会觉得结婚时一件很幸福的事,多么的希望自己也是一位新郎啊。。哈哈。。
一转眼,两天的时间就这样过去了,婚礼也结束了,今朝我也返回了槟城。虽累,但是下午还是依然得去乔治市工作,然后继续我的寻猫之旅。希望我能找到剩下的50只啦~在此,我祝贺Tim和Celine新婚快乐,愿你们百年好合,白头偕老!

Last Saturday, I walked out of Georgetown and went to Jawi, with the purpose of shooting a wedding ceremony. The first sight I saw the bride and the bridegroom, somehow, my mind told me that they are born to be together. Well, two days passed and the wedding ceremony ends. Today, in the very early morning, I went back to Penang with a tired body and mind. Despite that, I still have to go back to Georgetown and work and find the 101 Lost Kittens! Hopefully I can find the remaining 50 cats. Hereby, congratulation to Tim and Celine, wish you two stay happily ever after!



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

就是我啦 · It‘s Me

Tour Directions Penang